måndag 9 maj 2011

I don't know what the future holds for me

Det har varit en bra dag idag. Och varmt, faktiskt. Årets första sommardag i Piteå. Förhoppningsvis inte den sista. Lär dock dröja ett par veckor innan det blir lika varmt igen. Åtminstone enligt de prognoser jag har sett. Hur ska jag stå ut? Jag måste ha värme snart!!

Har kommit på några nya framtidsplaner också. De börjar lägga sig på hög nu. Hur ska jag kunna välja? Kommer jag att kunna välja? Framtiden är spännande och skrämmande.

Ska på intervju i Stockholm för en eventuell praktikplats förresten :) Passar på när vi ändå ska ner till Elitloppet sista helgen i maj. Håll tummarna för mig!

Var på zumba förut ikväll. Väldigt svettigt idag, men kul!

Nä, nu blir det snart sängen. Har mycket att göra imorgon - och resten av veckan, för den delen.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?