måndag 14 mars 2011

Tröttma

Är så otroligt trött. Tog en power nap förut, det hade jag nog klarat mig utan egentligen. Blev ännu tröttare. Typiskt. Att jag aldrig lär mig, liksom. Aja. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll och ta igen lite sömn. Det var en ganska lång dag idag kändes det som och imorgon lär den bli ännu längre. Då ska vi i princip färdigställa våra grävjobb. Var intressant att opponera och diskutera idag. Jag gillar när det hettar till lite. Speciellt när jag känner att jag har rätt. Haha. Eller nåt.

Har inte hunnit vila så mycket i helgen. Men det var en kul helg. I fredags var vi på STUK, Luleås kårhus. Det var musik-quiz och vi gjorde bra ifrån oss. Vi vann tyvärr inte, men det var roligt ändå, faktiskt :) Jag var lite sur efteråt, tävlingsmänniska som jag är, men det gick över relativt fort. I lördags var vi som sagt på IKEA och på kvällen var det såklart Melodifestivalen som gällde. Igår pluggade jag lite, bakade lite och spelade in radiohumor.

Nä, nog om detta.

Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av Stylisterna och spela Betapet medan jag väntar på att maten ska bli klar.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?