tisdag 15 mars 2011

Ofokuserad

Vet inte vad det är med mig, men jag har väldigt svårt att koncentrera mig idag. Är nästan lika trött som igår. Sover inte så bra på nätterna, vet inte varför, men det är jobbigt. Är så förbannat trött på morgonen och även på kvällarna, då jag annars brukar vara ganska pigg. Gick och lade mig tidigt igår, men somnade sent. Det tar alltid minst en halvtimme (oftast längre) att somna på kvällarna. Det är sjukt irriterande och ibland ganska stressigt också. Det är alltid svårare att somna när man vet att man "måste" sova för att man ska upp tidigt nästa dag.

Vi har åtminstone fått ihop våra artiklar. Tror det här blir bra och förhoppningsvis kan vi få det publicerat också. Imorgon ska jag fortsätta med en annan artikel, som jag inte ens har hunnit börja på och som ska lämnas in på fredag. Suck. Hur ska jag hinna? Håll tummarna för att jag får tag i rätt personer imorgon och på torsdag förmiddag. Annars blir det knivigt.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?