onsdag 23 mars 2011

I love slutspelshockey

Vi bjöds på en grymt bra hockeymatch igår, det var värt varenda krona! Synd bara att Luleå vann. Det var förbannat orättvist. Skellefteå ägde större delen av matchen och hade flera dussin chanser att avgöra, men icke. Då får de kanske skylla sig själva, men ändå. Luleå spelade fult, blodade ner hemmaspelarna och allt. Men jag tror att Skellefteå går till final ändå, de har en bredare trupp. Luleå kommer inte att vinna SM-guld i år.

Ikväll blir det mer hockey, dock via webbradion. Modo tar emot Växjö Lakers. Storslaget.

http://www.svenskafans.com/hockeyzon/modo/Infor-ModoVaxjo-397712.aspx

Har ont i halsen och inuti munnen, typ vid kinden. Är det på grund av en visdomstand månntro? Sist jag var hos tandläkaren (för ca 2 veckor sedan) sa hon dock att de växer bra och att jag inte borde få problem med dem. Hm.

Vill egentligen bara sova idag, känner mig så seg i knoppen. Måste dock ta en promenad och uträtta ett par ärenden, sedan ska jag slappa med hyfsat gott samvete. Jag förtjänar en ledig dag. Punkt slut.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?