tisdag 2 juli 2013

Det rullar på o.s.v.

Jag börjar trivas mer och mer på jobbet, börjar få mer koll på mina arbetsuppgifter och ansvarsområden. För varje vecka växer jag mer och mer in i rollen som webbredaktör. Det känns riktigt gôtt.

Ikväll var jag på vikarieträff och fick lite information från Svenska Journalistförbundet. Intressant och välbehövligt med en liten upprepning från studietiden då vi diskuterade sådana frågor mer regelbundet.

Imorgon är det pepp-kväll inför Putte i Parken. Tyvärr hinner jag inte vara med att jobba för Colour of Love, men informatörsutbildningen för några veckor sedan var väldigt givande. Har däremot köpt biljett till festivalen och tänkte hänga där torsdag, fredag och lördag :)

Snart är det dags att krypa ner i sängen tillsammans med ett avsnitt av The Vampire Diaries.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?