onsdag 19 juni 2013

Hej hopp min lilla sockertopp



Oh dear. Dålig fart på bloggen här nu. Dels för att jag har dålig inspiration och dels för att jag har mycket annat att göra. Men det ska bli bättring, hoppas jag. Är desto mer aktiv på Instagram etc. #intresseklubbenantecknar

Föregående helg blev både intensiv och rolig. Galet rolig. Lagom sliten i måndags (och tisdags). Jobbade ju sex dagar istället för fem förra veckan. Mäktade ändå med en liten AW i måndags. Svårt att låta bli alla dessa uteserveringar när det är så himla gôtt väder ute. Älskar att vara uppe hela natten på sommaren, när det fortfarande är ljust. Tyvärr är det inte lika ljust här som i exempelvis Norrbotten, men det duger, helt klart.

Annars då? Jag har sjukt jävla ont i halsen för tillfället. När jag skulle äta lunch var varje tugga en plåga att svälja. Till middag blev det nyponsoppa med glass, det gick ner mycket lättare. Puh. Vill ju inte behöva gå hungrig. Har dessutom haft feber hela dagen. Förmodligen, eftersom jag har frusit hela dagen. Tog en Ipren efter lunchen och på väg hem från jobbet blev jag alldeles svettig istället för att frysa haha.

Funderar starkt på att krypa till kojs nu och vila ut. Det är ju midsommar på fredag för tusan! Så nej, jag vill inte vara sjukling då. Blir nog till att fira här i Karlstad, men det kan hända att jag tar en spontantripp till Göteborg, om inte nu till helgen så nästa helg. Det vore kul!

Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?