tisdag 7 maj 2013

Nästan, men bara nästan

Nu är det nästan (med betoning på nästan) sommar i Karlstad. Solen skiner och det är bara så jäkla gött utomhus. Igår valde jag att lägga plugget på hyllan och i stället ta tag i andra saker som att städa, handla mat och shoppa. Ville såklart vara utomhus nästan hela tiden och köpte en glass bara för att ha en anledning att sitta utomhus lite längre. Var helt sjukt sliten och trött efter fyra dagars jobb. Imorgon och på lördag blir det jobb igen och även nästa helg. Kul och jobbigt på samma gång och väldigt gött när lönen kommer.

Idag pluggar jag, men hann faktiskt med en promenad efter frukost. Behövde lite frisk luft och solljus innan jag parkerade mig framför datorn. Ikväll är det dessutom spanska, då får jag ju i alla fall en promenad på väg till bussen. Önskar att det gick att sitta utomhus med datorn utan att solljuset är i vägen men får vackert hålla mig inomhus. Buhu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?