onsdag 15 maj 2013

Det ekar över alla taken

Sommaren närmar sig med stormsteg och det kommer att bli en bra sådan här i Karlstad, det är jag säker på. Känner mig så hemma här, vilket ju är positivt. Här kan jag tänka mig att stanna, åtminstone vill jag har Karlstad som bas och ändå hinna med att resa runt på lite äventyr. Kanske några veckor i höst? Världen väntar på mig, det vet jag.

Men först ska jag avsluta mina kurser för den här terminen. Det gick väl sådär på den muntliga examinationen igår, blev lite för nervös och tappade bort mig trots att jag visste vad jag skulle säga haha. Bättre lycka på den skriftliga tentan, I guess. Måste dessutom ta tag i webbdesign igen, eftersom jag redan har misslyckats på två tentor. Usch. Konstigt nog har jag klarat alla andra moment i den kursen, är bara den där jäkla kodningen det hänger på. Grr. Det går mycket bättre med kursen i webbkommunikation, bara två exmaniationsuppgifter kvar där nu.

Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?