måndag 25 februari 2013

Aldrig ensam, alltid ensam

En mycket bra helg är till ända. Egentligen tog den väl slut igår, men jag har haft söndag hela dagen idag. Imorgon börjar min nya vecka, haha.

Det finns vissa dagar då jag inser hur lyckligt lottad jag är och att saker och ting ofta löser sig till det bästa. Och jag tror att det finns en anledning till allt. Jag är en mästare på att grubbla och försöker verkligen att lägga band på mig själv. Ibland går det dåligt, men då är det bara att ta nya tag och skärpa till sig, helt enkelt. Att tänka är ju bra, men att tänka för mycket är inte bra. Det bästa är att bara vara, att leva i nuet.

Visst låter jag klok? ;) Inte alltid lätt att leva som man lär, men det är alltid värt ett försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?