måndag 28 januari 2013

You better think

De senaste dagarna har varit fullspäckade med jobb, fest och lite plugg. Nu börjar en ny vecka och jag ska på allvar börja söka sommarjobb. Det finns många intressanta annonser ute, så det är väl bara att börja beta av dem, eller hur man nu säger. Jag är väldigt öppen för förslag denna sommar, som vanligt. Jag kan nog hamna lite var som helst som det känns just nu. Spännande!

Däremot trivs jag ju väldigt bra i Karlstad just nu och har inget emot att få jobb här. Men visst lockar Göteborg också. Eller Stockholm. Det är mina topp tre, förutom London (såklart). London kommer alltid att vara nummer ett.

Just nu är det typ höstväder utanför mitt fönster, men det känns ungefär som att det är vår med tanke på att det är så mycket slask. Konstigt. Nyss var det ju svinkallt. Välkommen till södra Sverige, liksom.

Innan jag återgår till mina viktiga (typ) sysslor ska jag tipsa om en lista som är bra. Det är bara kvinnliga sångare (med några få undantag i vissa låtar). Lyssna!

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?