måndag 21 januari 2013

Ibland blir det bara så

Det här inlägget skulle publiceras igår, men hamnade av någon anledning i Utkast. Så nu blir det ett nytt försök.

Ah, måndag igen! Och idag börjar plugget igen. Sov lite för länge idag, mest beroende på att det blev några timmar extra på jobbet igår (inte för att jag jobbade utan för att jag bara hängde lite där). Men en söndagsdrink är trevligt ibland och dessutom har jag ändå lyckats vara hyfsat effektiv idag. Har lyssnat på en föreläsning på webben och de senaste två timmarna (cirka) har jag ägnat åt att lyssna igenom och kommentera material inför kommande program i P3. Så. Jäkla. Bra. Kul! Akterligan är på gång nu :)

Förra veckan deltog jag för övrigt i en hockeypanel, resultatet finns här för den som är intresserad. På onsdag är det dags för mig att bevaka match igen, Modo möter Skellefteå. Önskar att jag kunde vara på plats, men det dröjer ungefär en månad till dess. Den som väntar på något gott...

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?