måndag 31 december 2012

This year's review

Jag och min iPad kommer verkligen bra överens. Hen kommer att bli en av mina roligaste vänner under det kommande året ;) Om bara några dagar ska jag flytta igen, men inom Karlstad. Dessutom är det inspelning med bästa Akterligan nästa vecka, vi har mycket kul på gång nu. Jag tror att 2013 kommer att bli ett bra år.

I år firar jag nyårsafton i Göteborg med en av mina allra bästa vänner :) Det kan inte bli annat än bra, eller hur?

Det gångna året har varit både upp och ner, ett år av förändring. I juni tog jag examen från Universitetet, en av årets stora höjdpunkter. Jag hade tre fina år i Piteå tillsammans med min klass, en fantastisk mix av starka personligheter. Under sommaren jobbade jag på lokaltidning och trivdes faktiskt väldigt bra med det. Jag lärde mig mycket och hade mycket skoj tillsammans med mina fina kollegor. Trots att sommaren rent vädermässigt var så bra längtar jag ändå tillbaka ibland. Visserligen fick sommaren lite av en chockartad början, men jag reste mig snart igen och insåg att det som hände ändå var positivt i längden. Lite av den anledningen (eller kanske ganska mycket) flyttade jag hux flux till Karlstad i augusti. Det kändes kul och spännande att flytta, så skönt att inte bara bunden utan helt på egen hand.

Jag har även hunnit med två utlandsresor i år. I mars besökte ja vackra Salzburg tillsammans med en god vän. Vi åkte också till Wien över dagen och drack vin, såklart ;) Och i november återvände jag till mitt älskade London och återförenades med ett gäng härliga tjejer. Jag bodde på hotell med min vapendragare Maja och kände mig så förbannat hemma. Träffade även min förra värdfamilj, vilket var över förväntan och väldigt roligt.

När det faktiskt dags att kliva upp och förbereda sig för kvällen. Jag är så pepp!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?