söndag 16 december 2012

Stuff

Oops. Råkade sova lite för länge idag. Inte fram till nu, dock. Men jag har ändå hunnit packa lite inför hemresan och flytten. Är inte så mycket egentligen, kommer gå ganska fort att få med allt till nya lägenheten i januari. Hoppas att jag inte är överoptimistisk nu, haha :)

Gick bra på jobbet den här helgen också. Lite smått kaos igår när glas krossades hit och dit, men annars var det faktiskt ganska lugnt. I fredags blev jag rosad av ett gäng herrar som var väldigt nöjda med servicen och det gladde mig. Alltid kul att få lite extra uppskattning av okända människor! Trots att det är ganska påfrestande att jobba på restaurang tycker jag att det är himla roligt också. Ett toppenbra extrajobb, enligt mig.

Nu måste jag gå och köpa pizza. Har varit sugen på det i flera timmar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?