måndag 19 november 2012

This and that

Jag har haft en rolig och intensiv helg. Igår var det dock inte så värst kul på förmiddagen, hehe. Men jag har bara mig själv att skylla och lördagens sittning var väldigt kul. Kvällen avslutades med Gossip Girl och film, helt i min smak.

Idag har jag börjat förbereda mig för allvar inför  resan till London. Resväskan är nästan färdigpackad och imorgon ska jag skriva ut bokningsbekräftelser och så vidare. Kan knappt fatta att det är onsdag den 21:a november snart!! Jisses. Tiden går fort. Och dessutom har jag upptäckt att Forever 21 har en butik i London. Perfekt!

Imorgon ska vi göra lite mer reklam för Sex & Sånt och vår temadag som infaller på onsdag. Tyvärr missar jag den, men det har varit väldigt roligt att planera och marknadsföra. Dessutom hinner jag ju vara med på vår speciella studentkväll som är imorgon.

För övrigt har jag skrivit en liten artikel inför morgondagens match. Det är såklart Frölunda mot Modo jag pratar om. Läs den här.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?