fredag 2 november 2012

November rain

Buhu. Jag håller på att bli förkyld. Igen. Eller rättare sagt, jag är förkyld - igen. Men inte så farligt. Hade tänkt gå på stan idag, lämna in kläder till Myrorna och shoppa lite. Men jag stannar inomhus istället och kanske tar en sväng imorgon. Annars får det vänta till nästa vecka. På onsdag ska jag klippa mig! Klipper mig typ aldrig på salong, men nu ska jag unna mig det. Måste bli av med mina slitna hårtoppar och fräscha upp frillan lite.

På tal om shopping så beställde jag lite från hm.com nyss. Tror inte jag får leveransen förrän om typ 3 veckor, men det gör inte så mycket. Då har jag ju precis fått pengar igen, hehe. Perfekt. Det lär gå åt lite pengar i London också, såklart. Men det är det värt. Har redan börjat planera min shopping, det lär bli en hel del, som det ska vara ;) Måste gå på Top Shop, Urban Outfitters, Primark, New Look och River Island. Tänker slå till på ett par vita Converse också, som ju är lite billigare i London.

Åh, jag längtar!

Bara 19 dagar kvar nu.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?