måndag 22 oktober 2012

Reality check

Nästa vecka har jag inte mindre än två tentor. Egentligen är det tre, eftersom vi har en hemtenta också. Jag måste förmodligen skriva den innan nästa helg eftersom jag kommer att vara i Göteborg och spela fotboll då. Alltså måste den här veckan fyllas till bredden med plugg, hur det nu ska gå till. Det måste gå, helt enkelt. Men från och med nästa helg kommer det att bli mycket lugnare, då har jag nämligen bara en lektion i veckan. Snacka om skillnad, hehe. Förhoppningvis slipper jag ha en omtenta hängandes över mig.

Förutom plugget måste jag söka jobb, vilket jag är i full färd med. Har hittat flera intressanta jobb de senaste veckorna, så det är bara att sätta igång. För jag vill jobba efter jul. Ärligt talat är jag ganska less på att plugga nu, även om kurserna är intressanta och givande. Men jobb ligger på min topplista just nu, helt klart.

Har dessutom en hel massa tvätt att sortera plus att jag måste gå och storhandla alldeles strax. Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?