onsdag 31 oktober 2012

Halfway fail

Det gick ganska bra på tentan igår, åtminstone på den teoretiska delen. Där blev jag godkänd. Fick veta nyss att jag måste göra om den praktiska delen, som jag var mindre orolig för. Grejen med den var att det inte är så lätt som man kanske tror trots att vi fick ha hjälpmedel. Dessutom hade vi bara drygt 2½ timme på oss och om någonting börjar strula är det lätt att tiden springer iväg. Oh well, ska försöka vara ännu mer förberedd till omtentan.

Just nu pluggar jag lite inför morgondagens tenta i digital bild. Instruktionerna har varit vädligt luddiga jämfört med webb-delen, men jag tror att jag har hyfsat koll i alla fall. Men snart är det dags för någon slags lunch och klockan 13:00 ska jag öppna hemtentan i Global Media och stänga omvärlden ute i ungefär tre timmar. Wish me luck!

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?