lördag 8 september 2012

This is one hell of a cough

Förut idag fick jag en sjukt obehaglig hostattack. Eller det var snarare en kittla-i-halsen-attack som aldrig verkade ta slut. Fy fan. Och det var i princip bara torrhosta, ingenting att hosta ut liksom. Nu är jag nästan helt utmattad. Puh! Det suger att vara sjuk, speciellt med massor av jobbiga symtom på en gång; hosta, halsont, rinnande ögon och rinnande nästa. Som om inte ett vore nog, liksom. Men okej, det är lite, lite bättre idag än igår.

Imorse orkade jag faktiskt tvätta, vilket känns bra. Orkar däremot inte sortera tvätten än, haha. En sak i taget ;) Ikväll ska jag bara slöa, igen. Men - när jag är frisk igen, då vill jag ut och träffa folk!! Ibland är det skönt att isolera sig lite, men nu under nollningen så har jag missat väldigt mycket umgänge på bara några dagar. Det är synd, för det är ju nu som jag ska börja lära känna folk. Men förhopningsvis har jag ju även resten av hösten på mig ;)

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?