fredag 7 september 2012

Never forget

Just nu skulle jag egentligen befunnit mig mitt i folkvimlet och dansat till Den Svenska Björnstammen live. Men - jag var tyvärr tvungen att kapitulera. Min förkylning blev värre idag. Nu har jag dock köpt ingefära och lyckats hejda hostan lite. Peppar peppar. Men ögonen rinner (och svider) nästan konstant, liksom näsan. Så jag är ganska fräsch just nu. Paus. Not.

Lyckades dock ge bort min biljett så att någon annan kan utnyttja den och ha kul i stället :) Dagens goda gärning!

Känner att det inte är värt att trotsa denna förkylning, för då lär jag få en dubbelt tillbaka nästa vecka och det orkar jag inte. Nej. För nästa helg ska jag vara på topp, då är det inspelningshelg. Pepp!

Mindre pepp är att det idag är ett år sedan Stefan Liv förolyckades i Ryssland. Tänk så fort tiden går. Hu. Han är en av mina favoritspelare sedan många år tillbaka och jag blev väldigt ledsen inombords när jag läste om olyckan. Vila i frid.

Nu tänkte jag spela lite Betapet och titta vidare på Wolverine. Nice.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?