måndag 24 september 2012

Blah blah blah

Jag hade en jättebra helg i Stockholm :) Hann med både shopping och fest, som planerat. Det lär bli fler resor dit i höst och vinter. Jag kommer åtminstone stanna till i några timmar på väg till Arlanda när jag ska till London i november. Alltid nåt ;)

Måste fokusera på plugget nu i veckan, men lite annat ska jag nog kunna klämma in också. Ska spela lite fotboll imorgon, vilket jag ser fram emot. Är fortfarande lite krasslig i halsen, men jag får väl försöka ta det lite lugnt.

Imorgon är det löning också, det känns bra. Ska investera i ett par snygga och sköna höstkängor hade jag tänkt, så lär bli en svängom till city inom kort :)

Nu ska jag greja med lite annat. Intresseklubben antecknar, såklart!

Hej så länge.

1 kommentar:

What do you think?