onsdag 29 augusti 2012

What you see is what you get

Hujedamej vad trött jag är. Det blev en riktigt kul utgång igår! Och ganska sent blev det. Inte så väldigt mycket sömn inatt alltså, men jag lyckades ta mig upp i lagom god tid imorse och traska iväg till skolan för att få en lektion i grunderna i html.

Tempel levererade igår. Innan dess var det stadsvandring där vi nollor skulle utföra olika uppgifter för att få poäng. Tråkigt att det regnade, men det gick bra ändå. Innan Tempel var det förfest på typ 20 kvadratmeter. Trångt, men kul ändå. På Tempel fick jag syn på fyra av killarna från Wermland Forever. De verkade också ha en rolig kväll.

Imorgon måste jag ta tag i kurslitteraturen. Och där med basta.

Var till stan en sväng idag och gick på en slags arbetsintervju på en restaurang och sportbar här i stan. Eller egentligen var det mest en rundvandring, ska kanske börja provjobba i slutet av nästa vecka. Det är gött med lite extra klirr i kassan.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?