tisdag 28 augusti 2012

A brand new day

Har varken inspiration eller tid för att blogga flitigt just nu. Men världen går ju inte under för det, eller hur?

Hittills trivs jag i Karlstad. Har träffat väldigt mycket folk på kort tid och ibland är det svårt att sortera alla, haha. Men jag har kul, i alla fall. Igår halkade jag in på nollningen, det var roligt. Vi lekte lekar, gick till Bunkern och sen på efterfest. Lite segt att kliva upp imorse, men det gick bra.

De kurser jag ska läsa verkar väldigt intressanta och lärorika. Däremot kände jag till det mesta som vi gick igenom i Photoshop idag. Kanske är det bra, då blir det ju lättare att ta in det nya eftersom allting inte är nytt.

Ikväll är det introduktion på spanskan och sen blir det utgång igen.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?