onsdag 9 maj 2012

Jag ska kämpa jag ska ge allt vad jag har

Jag börjar, sakta men säkert, bli färdig med mitt examensarbete. I alla fall så pass färdig att jag kan lämna in det med gott samvete. Deadline är på onsdag (om en vecka) och innan dess ska jag ha hunnit göra en gestaltning också. Det går nog bra, jag får se till att hinna, helt enkelt. Antagligen bör jag även kapa ännu lite mer av min uppsats också, finns ganska mycket som är överflödigt, men jag anser att det är lättare att ta bort en att lägga till. Så är det med det.

Ikväll är det hockey igen, Sverige möter Tyskland. Jag ser dock mer fram emot fredagens match mot Ryssland. Känns lite mer spännande. Fast man vet ju aldrig, med tanke på hur det kunde ha slutat mot Danmark.

Hej så länge.

1 kommentar:

  1. Va du är duktig! Kämpa på nu =) Jag ska in med min på fredagen nästa vecka så vi kämpar ungefär i takt! Heja heja!

    SvaraRadera

What do you think?