tisdag 3 januari 2012

Finfina tisdagsnöjen

Trött dag på jobbet idag, men rolig! Har satt ihop ett bildspel med shoppingtips som kommer imorgon :) Råkade shoppa lite efter jobbet idag också... en jumpsuit på Gina Tricot för 50 kronor. Bild kommer, men inte nu. Hade bråttom sedan, så hann inte kolla så mycket mer tyvärr (eller så var det lika bra haha), jag skulle nämligen möta upp Johan! Han var på centralen en snabbis eftersom han väntade på sitt tåg till Norrbotten och jag hade tur och hann pussa lite på honom innan avgång.

Ska försöka hålla mig vaken sent ikväll, eller ta en tupplur och sedan "kliva upp" senare inatt. Det är ju nämligen dags för semifinal för Sverige! Det vill jag inte missa. Är dock sugen på att spela Sims också. Haha. Nörd som jag är. Ska nog spela lite snart och sedan sova ett par timmar innan jag sätter på radion och rattar in ishockeyn.


Men först: Canada's Next Top Model.

1 kommentar:

  1. Hejhej!! Kom in på din gamla blogg om när du var i london som au pair jättebra blogg:):) Jag har lite frågor, åkte du dit genom en agentur? jag vill åka till london men vet inte riktigt var jag ska börja..vet inte hur det går till haha kontaktar man familjen själv? vilka bra hemsidor ska jag kolla på? TACK / Josefine...min mail puttejosse@hotmail.com

    SvaraRadera

What do you think?