söndag 29 januari 2012

Dagens backspegel: London

Nu har jag precis lyckats få iväg ansökningarna som krånglade i fredags. Det handlar om sommarjobb utomlands och jag vågar inte hoppas på någonting, men det vore sjukt kul! En ledtråd: Storbritannien. Det gäller dock inte jobb som au pair den här gången.

På tal om att vara au pair. Jag fick svar från min värdmamma idag, jag dubbelkollade med henne om det var okej att jag angav henne som referens och hon sa ja. Dessutom fick jag en bild på barnen från i julas. De har vuxit så mycket! Sötnosar. Jag saknar dem ibland, mina små busungar som snart inte är så små längre. Åh. Måste få träffa dem någon gång snart, jag måste till London helt enkelt. Det var alldeles för längesedan sist nu. Någon som är på? Det skulle vara så awesome, en vecka eller så. För att stilla abstinensen efter min favoritstad. Tänk att det nu är 3½ år sedan jag åkte iväg första gången... och det är ganska precis 3 år sedan jag började jobba hos familjen P som jag trivdes så bra hos. Tiden går så fort nu för tiden! Eller har den alltid gjort det?


Glöm inte att min London-blogg fortfarande finns kvar...

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Jag hade en mycket bra födelsedag och precis som du säger är ju 21 en stor grej att fylla här :) Kul att du har en Londonblogg, ska in och kika där och läsa hur du hade de :)

    SvaraRadera

What do you think?