torsdag 1 december 2011

Wake me up before december ends

God morgon! Imorse var det segt att ta sig upp men det känns som om detta blir en bra torsdag. Tänkte ta igen för igår, eftersom en stor del av min tid gick åt till att försöka få Bruce-biljetter...

Och tänk att det är 1:a december idag! Tänkte lyssna på radions julkalender idag och även försöka se TV-kalendern på datorn ikväll om jag orkar. Bara för att. Det är ju mysigt med julkalendern, men om jag sedan börjar följa den är en annan sak.

Puss!

1 kommentar:

  1. Happy första december!!
    Årets bästa månad är igångkickad och från och med idag kan det bara bli bättre och bättre. Hur står det till med dig? Fått en dos julinspiration ännu?

    Jag ska absolut visa upp vad jag har köpt så fort jag ankommit till Sverige. Jag beställde hem kläderna så tyvärr får jag ha tålamod till den 18 december. Ser verkligen fram emot en svensk jul!! =D

    *skrattar* Ja du, det ska bli riktigt spännande att visa hnom alla svenska traditioner. Han är så nyfiken av sig så jag tror det kommer att uppskattas =D

    Vad är det för biljetter du pratar om?

    Ha en underbar start på denna månad.

    Kramar

    SvaraRadera

What do you think?