onsdag 21 december 2011

Nu nalkas julen

Nu har jag officiellt julledigt! Skönt. Det är skitkul på jobbet, men jag är i stort behov av ledighet nu. Känner mig ganska tillfreds med saker och ting just nu, känner mig liksom "boostad" eftersom jag fått träffa Johan nu. Och vi träffas på tisdag igen också :)

På jobbet idag färdigställde vi alla våra förpubliceringar. Nu är det bara att hålla tummarna för att allt blir rätt... vi har dubbelkollat och trippelkollat! Så, kika in på Veckorevyn.com de kommande dagarna så får ni se vad vi har pysslat med :) Tycker att ni kan kika in där varje dag ändå också, såklart.

Imorgon tar jag bussen norrut. Har i princip packat allt, men borde ändå gå igenom allt en gång till så att jag får med det jag ska ha med. Julklapparna är prio ett, typ. Har tänkt att lämna en väska i Ö-vik, så måste verkligen planera vad jag kan klara mig utan de sista två veckorna i Stockholm. Tror jag har lyckats ganska bra med det. Håll tummarna!

Nu ska jag lyssna på lite mer julmusik och så lär det bli lite Sims också. Hehe. I'm a nerd.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?