tisdag 27 december 2011

Jag styr kosan mot Värmland

Nu sitter jag på bussen på väg söderut. Via Stockholm och Karlstad ska jag till slut hamna i Grums.

Har haft en riktigt mysig och lugn julhelg, jag är väldigt nöjd. Igår hade vi lilla julafton, jag och mina brudar. En riktig toppenkväll! Imorse hann jag även träffa Marika :) Hon var snäll och skjutsade mig till busstationen. Hann bjuda på en lussekatt också, hehe.

I Stockholm har jag cirka 1½ timmes marginal, så det är ingen katastrof om bussen är lite sen. Men jag hoppas ju såklart att den är i tid. Verkar inte storma lika mycket idag, peppar peppar...

Skönt att inte ha så tung packning, för en gångs skull. Annat blir det när jag ska tillbaka till Piteå igen... haha, det är inget jag direkt ser fram emot. Fy fan. Men det är väl antagligen värt det, jag kommer ju hem!

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?