måndag 12 december 2011

I en annan del av Göteborg


Okej, bilden är från min vistelse i Linköping, men den får vara med här ändå. Det var såklart inte det enda vi gjorde i Göteborg, men lördag kväll var festlig! Massor av glögg (bland annat en hemmagjord variant!) blev det också. Gott! Och jag vann i M.I.G. Och förlorade Buzz. Men jag hade himla trevligt! Och jag var redigt seg i söndags. I alla fall på morgonen. Jag och Carro tog oss faktiskt iväg till Lisebergs Julmarknad på kvällen :)

Det blev lite shopping också. Men några saker är hemliga eftersom det är julklappar... shoppade lite till mig själv också, bilder kanske kommer imorgon.

Nu sitter jag och kollar på Så Mycket Bättre. Så jäkla bra!

Tänkte dock gå och lägga mig om en stund. Inom en timme. Kanske tidigare. För jag är fruktansvärt trött. Men det är det värt. Jag hade så kul i Göteborg! Härligt att få träffa både Thea och Carro. Det händer alldeles för sällan.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?