måndag 14 november 2011

Trött!!

Idag är en sån där dag som jag helst av allt velat sova bort. Jag är så trött och känner mig slö i hela kroppen. Då är det tur att jag just nu inte har ett fysiskt krävande jobb. Förutom allt halvspring i tunnelbanan då. Och så försöker jag ta vanliga trappor istället för rulltrappor. Men ändå. I think you get the point.

Idag fick jag träffa tidningsredaktionen. Det verkar vara ett härligt gäng! Har lagt upp en intervju med mode-Li om hur man ska klä sig på en jobbintervju och även frågat modellen Freja Kjellberg om samma sak. Kolla in hemsidan! :)

Och i lördags satt jag mitt emot Suzanne Reuter på tunnelbanan. Bara en sån sak. Hon såg äldre ut än på tv. Men fin ändå.

Nu sitter jag på bussen och är väldigt hungrig.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?