onsdag 30 november 2011

Tre poäng - let's celebrate!

Det blev lite onödigt spännande igår. Modo hade ledningen med 4-0 men tappade till 4-3 och det kändes inte helt okej. De lyckades sätta 5-3 i öppen kasse och det var så gött! Spelarna åkte fram till plexiglaset och slog med klubborna för att fira med oss i klacken. Åh, det var så skönt med tre poäng! Lite tråkigt att gå på hockey själv, men igår gjorde det inte så mycket. För jag var ju inte direkt ensam i hallen, haha. Jag firade med att gå och lägga mig direkt när jag kom hem och sova hela natten :)

Snart ska jag försöka få tag i biljetter till en konsert som jag och Johan ska gå på i sommar. Wish me luck! Sidan lär ju krascha, men då är det bara på't igen, eller hur? Det hoppas jag att det är värt. Vi får väl se.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?