torsdag 24 november 2011

Tiden går och den går fort

Alltså, nu är det snart helg igen. Var tar dagarna vägen?
Den här veckan har varit bra. Och kul. Det var roligt att gå på mingel i tisdags. Det blev tre glas vin och umgänge med tre klasskompisar. Vi gick och käkade på T.G.I. Friday's efteråt. Nice! Blev umgänge med Piteå-vänner igår också. Vi åt supergoda crêpes. Efterrätten var helt fantastisk. Åh. Mums! Sådant är härligt att kunna unna sig ibland. Alltså riktigt jävla god mat.

På jobbet går det också bra. Jag gnetar på med både ditt och datt. Imorgon ska vi kicka igång lite nya saker på hemsidan. Eller vi har smygstartat lite, men det kommer mera. Håll utik! Ni vet var det händer ;)

Det är det här jag vill jobba med. Det är så jäkla kul med webb! Har sagt det förr och kommer att säga det igen. Jag känner att jag har haft nytta av min utbildning hittills, det är en skön känsla.

Imorgon pyser jag till Hanna i Linköping efter jobbet! :) Sweet!

Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?