onsdag 9 november 2011

Kändis-spotting

Nu börjar det äntligen ploppa upp kändisar i min närhet! Idag har jag sett inte mindre än fyra stycken mer eller mindre kända kändisar. Jag hängde på min webbredaktör till Tidskriftsdagen och där såg jag först en snubbe som jag har sett i SVT (tror jag) flera gånger. Han är tydligen väldigt historieintresserad och diskuterade fenomenet magasin som handlar om historia. Sedan satt jag bara ett par bord från Amelia Adamo och vi hann också se Per Morberg! Han är så skön, tycker jag. Han stod cirka tio meter ifrån mig innan han gick upp på scenen. På väg tillbaka till redaktionen susade Sissela Kyle förbi. Coolt! Haha, nej då, jag är inte alls star struck, det är ju vardagsmat för mig ;)

Och förresten, ni missar väl inte Veckorevyn.com? :)

1 kommentar:

  1. AAAAHHHHHH!!! Jöss vad kul!! Du har äntligen kommit på plats =D Jöss vad spännande, låter som om du får göra en hel del saker och ting hos veckorevyn. Vad tycker du? Hur är det? *skrattar* du åste stilla min nyfikenhet ;)

    Vad kul med en resa till Salzburg, ta många bilder och visa hur våren ser ut där borta ;)

    Jo du, det verkar i alla fall ha lugnat ner sig på killfronten (tack och lov) Vi görde slut så det är väll "back to being single" som gäller. Jaja, bättre att vara ensam än att vara med fel person antar jag. Är bara så tacksam för att jag har mina vänner, det är härligt med girl som står och tar emot när man är på väg att falla.

    Ha en riktigt fin dag och njut av alla kändisar du får träffa. Jöss vilken erfarnhet. Önskar dig all lycka i världen!!

    SvaraRadera

What do you think?