tisdag 1 november 2011

Hej igen

Första anhalten: Ö-vik. Sitter och pysslar med min nya dator nu! Eller ja, min andra nya dator. Har ju en ny mini-PC också. Sweet! Båda kommer att användas flitigt. Självklart får de följa med till Stockholm :) Har ju en datorportfölj där de båda får plats. Bävar redan lite inför att släppa all packning på Centralen och försöka kränga mig på en buss som tar mig till mitt nya hem. Men det är ju faktiskt några dagar kvar dit. Först ska jag vara i Ö-vik och ta det lugnt. På lördag blir det julmarknad - mysigt! :)

Ikväll blir det hockey. Hoppas jag. Jag glömde min biljett i Piteå... ARGH! Så klantigt. Men Johan lade den på lådan igår och förhoppningsvis hinner den komma fram. Annars får jag helt enkelt bita i det sura äpplet och köpa en ny - om det finns kvar. Det tror jag att det gör, men man vet ju aldrig... håll tummarna!

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?