måndag 7 november 2011

Första arbetsdagen idag

Halloj!

Resan ner till Stockholm gick bra. Fick dessutom sitta själv hela vägen ner på bussen, vilket jag gillar. Hade ju ganska mycket packning, så skönt att slippa sitta med allt i sitt knä eller mellan fötterna. Jobbigt att släpa två tunga resväskor genom en överbefolkad Centralstation, men jag tog mig fram!

Idag var första dagen på praktiken och det bara surrar i mitt huvud, så mycket nytt... men kul! Vi har planerat en del för kommande artiklar och fasta punkter på hemsidan. Har även fått lära mig publiceringsverktygen, de var ganska simpla, tur det! De här veckorna kommer att bli roliga! :)

Har inte skrivit någonting själv för webben ännu, men har lagt in lite texter (om hur man skriver CV och så vidare) från tidningen och fixat bilder. Kolla här. Imorgon ska jag fortsätta att uppdatera Sex & Relationer-fliken lite. Och säkert en hel del annat.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?