torsdag 3 november 2011

En liten uppdatering bara

Okej, det blir inte så mycket bilder just nu, men ni får ge er till tåls.

Ah, det var så kul att träffa några av mina favorittjejer igår! Det är så synd att vi inte träffas oftare, men när vi väl gör det, ja, då är det precis som förr. Nästan. Vi är nog lite mer mogna nu, i alla fall på vissa punkter, haha. Igår såg vi bl.a. på Grease. Typ en av de bästa filmerna någonsin! Svårt att inte sjunga med i låtarna och drömma sig bort lite. Tänk att vara ung på 50-talet. Spännande!

Hej så länge.

1 kommentar:

  1. Halloj där!! Läser att du haft en riktigt fin helg, härligt att höra!! Att umgås med riktigt bra vänner är alltid kul =)

    Vad kul att åka till Österrike! Vad ska ni göra där? Hört att det nästan är som Schweiz, i sådana fall är jag säker på att du får en fin upplevelse =)

    Jag har det bara bra, nu är tentorna över och det har äntligen lugnat ner sig lite med skolarbeten men privatlivet blir bara värre.. killproblem är vad jag har fått handska med denna helg så mina tjejkompisar betsämmde sig för att dra med mig på små utflykter denna helg vilket var underbart. Blev både ett besök till Montreux och Vevey. Hur har du det? Haft en fin helg hoppas jag.

    Kram

    SvaraRadera

What do you think?