söndag 23 oktober 2011

Vem/vad ska jag tro på?

Sändningen gick bra idag. Är fortfarande lite sur över min glömska, dock. Känns lite o-proffsigt, liksom. Hm.

Nu sitter jag hemma och väntar på middag och sen ska jag tagga lite inför kvällens fotboll.

Känner mig helt plötsligt lite nere. Vet inte riktigt varför, men jag är så less på vissa saker/personer. Är väl egentligen inget personligt, dock. Tycker bara att saker och ting är så löjliga ibland. Och falska människor är inte direkt en favorit heller. Det är så trist att man inte ska kunna umgås med vissa männsikor heller, bara för att... ja, jag vet faktiskt inte vad anledningen är. Jag blir så irriterad. Och så det här med att undanhålla information. Det kan göra att folk känner sig utanför. Vissa fattar inte det, men så är det. Visserligen ska man väl inte behöva umgås med människor man inte gillar eller inte trivs med, det är ju ganska självklart. Men ändå. Tycker inte att man ska låtsas i så fall. Förstår mig inte på vissa personer ibland. Jag gör verkligen inte det. Och då börjar man ju fundera... har jag gjort någonting? Kan inte komma på vad det skulle i så fall. Det gör situationen ännu mer konstig. Kanske inbillar mig, kanske inte. Vem kan man egentligen lita på? Vem är ärlig?

Ett ganska abstrakt inlägg, men det bjuder jag på. Det är öppet för (miss)tolkning!

Hej så länge.

1 kommentar:

  1. Ja, jag kunde knappt tro vad jag läste, jag tror det knappt nu =P
    Stackars kvinnan men det måste vara något med generna, eller? Va tror du?

    Cultural Care är riktigt dyktiga, i alla fall dem jag var i kontakt med. Har du kollat upp om det är möjligt att åka ditt på 6 månader? Jag kommer ihåg att jag träffade en au pair som gjorde så men jag vet inte vad reglerna var vid detta.. Ett år är länge men det är också en upplevelse ;)

    Haha.. du, hade jag sett en levande kändis hade jag nog för "wow-at" och sedan svimmat.. haha, jag tycker det är riktigt coolt med dem som har orkat och vågat kämpa sig upp till toppen. Kan tänka mig att det inte är det lättaste jobbet. Hur som helst så är jag riktigt avis på dig, jag hoppas verkligen praktikplatsen tar dig in i branchen och att du kommer att komma lång. Ganska kul om jag en gång i framtiden läser dina reportage i tidningar.. då lär jag skryta för fulla muggar ;)

    *skrattar* diciplin? nja, snarare tvångst!! Jag fattar ingenting av det lärarna pratar om i klassen, de är inte så duktiga på att förklara saker och ting så jag sitter och vrålpluggar på kvällarna.. =P

    Jo du, nu väntar jag på svar från alla intervjuer.. gissa om jag är nervös!! Jag hoppas verkligen jag får chansen att åka tillbaka till Dubai, jag älskar verkligen den staden och önskar mig inget annat.. antar att det mestadels är därför jag sitter och pluggar varje kväll =P

    Hur går det med dig? Något spännade planerat denna Måndag?

    SvaraRadera

What do you think?