fredag 7 oktober 2011

Om jag fick bestämma...

Okej, det blev väl lite väl spännande i matchen mot Finland idag... puh! Finland var faktiskt också värda poäng men jag är så glad över att Sverige vann. Synd att domaren tydligen kände sig tvungen att ge Zlatan gult kort så att han är avstängd mot Holland. Skönt citat av Zlatan efter matchen angående detta: "Han förstod inte att jag skulle bli avstängd. Men det gjorde jag." (På ett ungefär). Haha.

Och en annan sak. Hur fan kunde Roshana åka ut ur Idol ikväll? Visst, kanske inte hennes bästa sånginsats den här gången, men hon är ju så jävla grym i vanliga fall! Åh. Nu är jag sur. Emil borde ha åkt ut, fattade inte ens varför juryn gav honom ett wild card... och de borde ha låtit Chasmin stanna i tävlingen.

Oh well. Imorgon är det lördag och det kommer att bli en lång dag. Bland annat är det hockey - sweet! Här kan ni läsa lite inför matchen.

Nu blir det snart sängen, måste orka med resten av helgens äventyr :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?