torsdag 27 oktober 2011

Inte den här gången...

Jag gick inte vidare idag, men det var kul att testa på. Nu har jag lite mer erfarenhet inför nästa(?) gång. Flera av de andra som också var där har sökt typ 4-5 gånger eller mer till olika teaterhögskolor. Ambitiöst! Många hade även gått estet teater (såklart) och/eller läst teater på t.ex. folkhögskola. Jag kände mig faktiskt lite udda, som läser journalistik, haha. Men det var roligt! Speciellt uppvärmningen och gruppövningen.

Nu ska jag satsa stenhårt på min praktik - 1½ vecka kvar nu...

Skönt med helg imorgon också. Ska ta en lång sovmorgon och tagga för kvällen. Halloween för tusan!

Carro min kära kusin, jag kan inte kommentera på din blogg verkar det som :( Hm. Måste kolla upp det där! Så du inte tror att jag bara ignorerar dig ;)

Puss!

1 kommentar:

What do you think?