söndag 30 oktober 2011

Hej då cykel - hej Stockholm


Det är fortfarande cykelväder i Piteå. Lite knasigt känns det faktiskt. Och idag ställde vi om klockan till vintertid. Och ingen snö har det kommit. Har för mig att det var snö vid den här tiden förra året. Hm. Har varit väldigt "varmt" för att vara Piteå i oktober. Hur som helst, ikväll ställer jag cykeln i förrådet och så plockar jag fram den igen om sisådär ett halvår. Tror dock att jag inte behöver frysa sönder riktigt än, för i Stockholm lär det dröja ännu ett tag innan det blir riktig vinter. Eller? Man vet ju aldrig.

Om en vecka "flyttar" jag. Lite galet. Men det ska bli sjukt kul! Ska snart packa det sista, förutom tandborste o.s.v. Ska föra över massa saker från min dator till min bärbara hårddisk också. Johan ska köpa min gamla och jag ska lära känna min nya dator, det blir nog angenämt :) Hoppas bara jag får med mig all packning... som vanligt har jag säkert packat för mycket, men jag ska ju faktiskt vara borta i 2½ månad. Och jag kommer dessutom inte ha råd att shoppa väldigt mycket, så då måste jag ta med mig typ en tredjedel av min garderob...

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?