fredag 7 oktober 2011

F-day

Tjolahopp!

Äntligen fredag igen :) Det här kommer att bli en busy men rolig helg. Ikväll är det fotboll som gäller, såklart. Sverige måste vinna över Finland, så är det bara. Efter fotbollen är det (såklart) Idol för fulla muggar. Det ska bli kul att se vad alla har valt för låtar och om de kan leverera.

Imorgon är det både innebandy och hockey på schemat. Först ska jag se Johan spela med Wibax och sen åker jag till Luleå för att heja fram Modo. Efter hockeyn är det fest! Hej 80-talet! Har i princip bestämt mig för vem jag ska vara nu. Ska åka till Kupan på lördag morgon och kolla om det finns något kul.

På söndag är det premiär för ett sportmagasin i Pite FM och jag ska vara med och sända. Det blir spännande!

Let's go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?