torsdag 13 oktober 2011

En ganska så ordinär torsdag egentligen

Oj, är det redan torsdag? Ja, tydligen. Hujedamej vad fort tiden går. Inte mig emot just nu, för då kommer jag närmare och närmare min praktik :)

Ska snart se på Top Model (på TV den här gången) och börja skriva på mitt långa reportage. Det blir nog bland det sista i textväg som jag publicerar på den här utbildningen. I alla fall inom journalistik. Har ju en massa text att plita ner när det kommer till C-uppsatsen, så skrivandet lär jag inte kunna undgå. Det vill jag ju i och för sig inte heller. Jag älskar att skriva! Har förresten ett nytt uppdrag på gång, tror jag. Hoppas det går att lösa. Jag ska nämligen vara med att starta upp vår skoltidning. Äntligen ska vi journalister också få någonting eget! Radio har Pite FM och TV har Pite Play. Och vi? Ingenting. Men snart är vi också med i matchen. Det här kommer nog att bli bra.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?