fredag 14 oktober 2011

De vet ingenting om oss

Har nyss fått lite feedback angående mitt långa reportage. Det gick ganska bra, tror att det här kan bli något. Fick dock veta att vi ska tänka att det ska publiceras i typ DN - det hade jag ingen aning om! Så nu måste jag tänka om lite smått... vem i Stockholm vill läsa om ett innebandylag i Piteå? Pja, det kanske de vill, men först måste man ju förklara vad Piteå är. Typ. Haha, är jag fördomsfull eller? Många 08:or jag träffat har knappt någon aning vad som ligger norr om Uppsala. Det är ju helt sjukt. Visserligen läser ju fler regioner DN, men ändå. De lär ju inte heller ha så bra koll på lilla Piteå. Eller? Vem vet. Jag gillar i alla fall Stockholm. Finns så mycket att göra där! Men måste säga att jag föredrar Göteborg. Älskar Göteborg! Måste dit snart. Det måste bli en weekend där under praktiken, tänkte hälsa på min darling T :)
Det kliar i hela kroppen, jag vill resa någonstans! Bara några mil, var som helst! Nja. Inte precis var som helst men... typ London? Moskva? Paris? New York? Take me away, baby!

Hej så länge.

1 kommentar:

  1. Meeeeh! Du måste ju åka till Göteborg så du får träffa miiig ju! Du vet ju inte ens hur jag bor =)

    SvaraRadera

What do you think?