måndag 2 maj 2011

Valborg och lite annat

Den gångna helgen spenderades i Ö-vik tillsammans med min pojkvän. Jag hann träffa både vänner och familj, mycket trevligt :) Har även fått min dator lagad - tack pappa!

I lördags åkte vi upp till Umeå över dagen för att gå på trav, det var V75 och Maharajah var med. Vi vann ingenting, tur att vi inte tippade för så mycket pengar. Innan travet hann vi med en sväng på stan också, vi åt en jättegod lunch. Jag åt vegetarisk lasagne, så himla gott.

Det hände inte så mycket mer i helgen. Värt att nämna är dock att jag orkade springa ca 3 kilometer i fredags, haha. Och igår spelade jag faktiskt fotboll i ca 1½ timme - skitkul! Förra veckan spelade jag faktikt innebandy två gånger också. Nu jäklar ska jag komma igång med träningen!

Idag blev det tydligen klart att Ulf Samuelsson blir Modos nya tränare. Det blir bra, tror jag.

Idag har vi (Akterligan) även spelat in nya sketcher. Den 15:e maj ska vi få sända ett helt eget program i P3, hur coolt är inte det då? Mycket coolt, tycker jag. Och jävligt roligt! Gå in och gilla oss på Facebook, för all del.

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?