söndag 22 maj 2011

Sunday bloody Sunday

Fast den här söndagen har varit bra. Hela helgen har varit bra.


I fredags hände inget speciellt. Igår städade vi lite här hemma, jag gick lite på stan och på kvällen blev det bio med Malin. Vi såg nya Pirate's i 3D och den var riktigt bra! :) Jag gillar hur de alltid lyckas trassla till storyn och sen knyta ihop den på slutet. Bäst är ju såklart Captain Jack Sparrow, the one and only. Sen blev det lite klassfest, riktigt bra det också. Utgång på Challenge, roligt att dansa lite.


Jag var fett med trött imorse. Riktigt seg. Var dock tvungen att cykla upp till skolan och hämta ut en nagra, hörlurar och kamera. Gick på fotboll, Piteå mot Malmö. Jag lyckades få med mig mycket ljudmaterial med hem. Jag ska ha det som bakgrundsljud i mitt inslag, det ska vara ett slags matchreferat. Kanske blir det ett bildspel också, tog några bra bilder.


Imorgon börjar sista skolveckan. Slutspurten är här och det är bara att köra på, ända in i kaklet. Målsnöret spräcker vi på fredag. Så jävla skönt.


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?