torsdag 12 maj 2011

Rys(s)ligt fina dockor


Självklart åkte jag inte hem från Ryssland utan att köpa mig en liten docka :) Inuti dockan fanns ytterligare tre små dockor. Visst är de söta? De står tillsammans bredvid min jordglob, som dock inte syns på bilden. Åh, jag älskar att resa!

Nu måste jag traska till Apoteket och sedan hem igen för att fortsätta läsa. Har massa bra nu som jag ska skriva i min B-uppsts. Jag är på gång!

Hej så länge.

(Obs! Alla bilder på den här bloggen är mina egna, om inget annat anges. Det är inte tillåtet att använda mina bilder utan tillstånd från mig.)

1 kommentar:

  1. *skrattar* ja du!! det kändes speciellt just då att plugga ryska eftersom vi endast var 7 stycken i klassen som läste det. Tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket av språket längre, antar att man glömmer med tiden men visst hade det varit roligt att ta upp det igen, kanske med en språkresa någon gång i framtiden.

    Låter riktigt trevligt med en roadtrip till Norge. Min familj bor i Norge, jag är egentligen halvt norsk och halvt svensk och just precis nu är jag och hälsar på dem. De bor dock i en liten by så det är inte så mycket att göra här annat än att umgås. Tror inte det blir så mycket resande över sommaren, ska plugga hotel management i Schweiz till hösten så jag tror jag blir varande i Sverige/Norge tills dess. Dock önskar jag mig en liten minisemester till Italien, Grekland eller Spanien.. En weekendresa hade varit nice innan skolstart men då behövs det sällskap.. får se om jag finner någon som vill följa med ;)

    Hur står det till med dig? Hörde att ni har det varmt i Piteå, folk går med shorts och t-shirt. Fick en inbjudan att hälsa på mina kusiner där nästa vecka men än är inget bestämt. Hade varit underbart med lite värme och sol ;)

    SvaraRadera

What do you think?