söndag 8 maj 2011

Önskelista

Försöker spara lite pengar just nu (hm) men i sommar vill jag fylla på min garderob. Gjorde faktiskt det senast idag, men då var det underkläder och jag hade en rabattkupong och det var dessutom rea. Så jag tyckte att jag absolut kunde unna mig det. Tycker att alla tjejer förtjänar att unna sig nya underkläder då och då. Såklart. Men, det finns en del andra plagg som jag spanar extra mycket efter just nu.


- Ljusblå (långärmad) skjorta
- Jeans (alltid kul med nya jeans, eller hur?)
- Vita jeans
- Långklänning och andra klänningar (har faktiskt inte överdrivet många)
- Vita Converse
- Svarta pumps/klackskor


När jag har jobbat lite mer så kanske jag kan investera i åtminstone ett par av dessa godbitar. Hoppas det kommer att finnas lediga pass även för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?