torsdag 26 maj 2011

Kom ge mig kroppen, kom ge mig allt vad du har och jag ska stanna kvar

Underbar låt.

Ska till skolan om någon timme eller så. Skriva ut papper och sedan opponera och opponeras på. Har packat nästan allt för vår avfärd imorgon. Hoppas vi kommer iväg, det ser så ut på trafikinformationen i alla fall, men man ska inte ropa hej. Är dock glad för att mamma och hennes kompis kom fram till London igår. Är lite (mycket) avis. Vill också till London. Vill till Stockholm också, såklart. Ser fram emot det väldigt mycket.

Ser fram emot ikväll också, då är vi bortbjudna på middag. Det kommer att bli en fin kväll. Lite tråkigt att säga "hej då" till två av våra vänner kommer det ju att bli, men vi ses ju i höst igen. Det är bra.

Hoppas jag hinner hem till Ö-vik en sväng i sommar också. Lär dock inte bli förrän i slutet av juli, då jag har fått lön. Blir antagligen i augusti, precis innan skolan börjar.

Hej så länge.

1 kommentar:

  1. Hej Ylva!:)

    Gött att ni snart är färdiga med terminen och får sommarlov:) Hoppas du kommer till Övik i slutet av juli eller tidigare för den 4 augusti kommer jag att behöva åka till Norge och jobba. Vore ju väldans skoj om vi skulle kunna ses nåt innan dess:) Ska försöka ta mig upp till Pite också men får se lite om min ekonomi tillåter det:S

    Har små planer om att jag kanske ska försöka köpa mig nån bra fyrhjulsdriven bil också som jag ska ha och pendla med till Norge. Men är lite osäker. Well, den som lever får se.

    Ha en fin torsdagkväll vad du än hittar på:) Många hockeykramar

    SvaraRadera

What do you think?