fredag 6 maj 2011

Jag skiter i allt, men det skiter jag i, så det så.

Vetenskap är bullshit. Så känner jag just nu. Varför måste jag skriva en B-uppsats som är 10000000% vetenskaplig? Vartenda ord, varenda stavelse måste vara vetenskaplig(t). Jag orkar inte! Vad jag än gör så blir det fel, det duger inte. Aldrig får man höra att någonting är bra. Allt jag har tänkt är orelevant och fel. Jag blir så less! Hur länge till ska man orka? Det är inte så jävla lätt att skriva en vetenskaplig uppsats om man aldrig har gjort det förut. Jag vill ha konstruktiv kritik och feedback men kanske lite pepp också? Det vore nice. Men icke. Kul att alla andra hark ommit så långt. Väldigt kul. Jätteroligt, verkligen. Ja, nu kan ni skratta åt mig. Då kommer jag verkligen att må mycket bättre, så - bring it! Förnedra mig. Jag har ju ändå alltid fel.


Nu har jag lämnat in ett första utkast och nu tar jag HELG! Måste läsa imorgon och på söndag, men ikväll ska jag bara ha kul. Faktiskt.


Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?