torsdag 19 maj 2011

I'm singing and dancing in the rain

Eller ja, snart. När jag väl orkar ta mig ut. Ska strax göra mig i ordning och sedan ta en promenad till ett ställe för att göra en intervju. Har inte bokat den, men jag hoppas att någon där kan svara på mina frågor eller kanske boka in en intervju vid ett senare tillfälle. Inte för sen, dock. Jag åker ju nästa fredag och då tar jag sommarlov! Kom faktiskt på en artikelidé igår, så nu hoppas jag att det går i lås.

Fy sjutton vad det regnar ute. Ovanligt för att vara Piteå. Ibland gillar jag regn, om det är varmt ute och inte blåser så mycket. Det är mysigt med regn, speciellt om man inte behöver gå ut. Haha. Men nu måste jag gå ut. Så det är bara att hugga tag i sitt paraply och traska.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

What do you think?